2012. október 21., vasárnap

10.21 negyedik edzőtermes nap

Kicsit későn kaptam észbe, de annyi időm még maradt, hogy lerontsak a terembe és teljesítsem az adagomat. Az új edzésterv beváltotta a hozzá fűzött reményeket, változatosságot ad, szeretem a kisebb súlyokat is nagyobb darabszámok mellett, a szuperszettek megölnek. Szóval jó, egy kis darabig meghagyom, habár úgy gondolom, hogy fogok rajta kicsit egyénre farigcsálni ezt-azt.

A mai napon ez került sorra:


4.nap - mell-bicepsz-láb
  • karhajlitás rúddal 5x10-12  szuperszettben 
  • tárogató gép 5x12 (Megölt a szuperszett, de voltaképpen nagyon élveztem. A tárogatás persze nem gépen ment.)
  • állva váltott karú bicepsz 4x8 karonként szuperszettben
  • fekvőtámasszal 3x15 (Megdöbbentem. Nem bírtam végigcsinálni. Az első 15 még ment csont nélkül, a másodikból 3 rendes, 12 női, a 3.-4. nagyrészt női. Tudom, hogy 4. nem kellett, de akkor még nem tudtam. Brutális a két szuperszett egymás után, tökéletes. Nagyon fájt és brutális méretűre durrant be a karom, ezen röhögtem.)
  • 3 perc bicikli (Na ez teljesen kimaradt)
  • fekvő combhajlító 5x14-16 (Jól esett, de össze kellett szuperszetteznem a vádlival úgy nagyjából, mert kicsúsztam volna az időből)
  • álló combhajlító 2x14 (Megkreáltam a helyszínen az álló combhajlítót a feszítőből, de még nem tökéletes a végrehajtás. Azért próbálkoztam.)
  • combtávolító 3x30 szuperszettben
  • combközelítő 3x30 (Ehelyett a kettő helyett csináltam 2*20, 2*25 lépés sétáló kitörést 14kg súllyal.)
  • vádli 5x20 
Egy óra alatt cakon-pakk kész lettem, élveztem is a mozgást. Kiderült, hogy vasárnap lépcsőfutás lesz, ahova elvárnak, így a héten majd arra is kell kicsit edzeni, holnapra futást beszéltem meg reggel kilencre a futó lányzóval, aki le szokta mondani. Lehet, hogy lemondja. Remélem, hogy lemondja, mert én most lusta vagyok 30 km-t rohangálni. Nem is hiszem, hogy egészséges még. Vagy hátha csak lépcsőzünk egy jót...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése