2012. október 22., hétfő

10.22 nagyobb futi

Nagyon nem fűlött a fogam a futáshoz ma, de végülis sikerült rávennem magamat. Egyszer elhalasztottuk, de végül délután egykor megindultunk. Futottunk kb. 20 km-t, közben kétszer megmásztuk a lépcsősort, ahol a verseny lesz hétvégén.
Nem vagyok megelégedve, a futás meglehetősen rosszul esett, a lépcsőzés alig ment, 1 perc alatt sikerült megfutni a lépcsősort. A tavalyi győztes hölgy 50 másodpercet futott, ezért azt hittem, hogy tudom hozni ezt a tempót. Lehet, hogy tévedtem, na. Mindegy, részvétel a fontos! :) Zsuzsi pedig ügyes, tőle nem szégyen kikapni. Vissza a mára: talpfájás, gyanúsan gyors légzés és szívdobogás, térdsajgás. Vissza kell szoknom, mert két hét megint kimaradt, plusz még ellene is dolgoztam a dolognak a lábedzésekkel. A térdem nem fájt, csak éreztette, hogy van, azazhogy közel áll ahhoz, hogy fájjon. Figyelni kell rá.
Nagyon büszke vagyok magamra és a lányzóra is, mert MEGCSINÁLTUK! Pedig milyen rosszul esett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése